Snapchat adverteren

Klanten werven via Snapchat? Door de snelle groei van het social media platform is adverteren op Snapchat erg interessant geworden voor adverteerders. Het platform wordt enorm onderschat en zeker als het gaat om het bereiken van jongeren. Snapchat advertenties kunnen goed zijn voor branding, loyaliteit, genereren van meer Snapchat volgers om zo ook weer (nieuwe) producten of acties te introduceren.

Daag ons uit!

Snapchat Ads voor jouw organisatie?

Uiteraard kunnen Snapchat advertenties zeer interessant zijn voor jouw organisatie, echter is het wel afhankelijk van de doelgroep die je wenst te bereiken. Snapchat is hét ultieme kanaal om jongeren te bereiken, dus is jouw product of organisatie gericht op jongeren? Dan is Snapchat een perfect kanaal om toe te voegen in jouw marketingmix. Het kanaal wint daar enorm veel gebruikers waar Facebook daar terrein verliest.

Hoe kun je adverteren op Snapchat?

Binnen Snapchat zijn er verschillende varianten waar je mee kunt adverteren. Onderstaand zie je alle advertentie varianten die beschikbaar zijn binnen het kanaal:

  • Snap Ads
  • Sponsored Lenses
  • GeoFilters
  • Story Takeovers
  • Visual Search Shopping Ads
  • Shoppable Snap Ads

Snapchat Ads Specialist

Lennart van der Leest

Door onze ervaring toe te passen en te combineren met data weten we in iedere situatie een hoog rendement te behalen! Benieuwd of jouw Snapchat campagnes optimaal zijn ingericht? Wij kunnen een vrijblijvende review uitvoeren!

085-3030244

Wat kost adverteren op Snapchat?

Het opzetten van een Snap Ad is mogelijk vanaf een bedrag van 50 euro per dag. Gemiddeld genomen kun je voor zo’n 15 euro ruim 1000 views behalen. Snap Ads zijn verticale video advertenties van 10 seconden. Deze advertenties worden vervolgens getoond in de context van andere relevante Snapchat berichten. Zowel in de ‘live’ module als in de ‘discover’ content optie. Wanneer je kiest voor een GeoFilter Ad zijn de kosten afhankelijk van de radius (het bereik van jouw filter). Daarnaast wordt er ook rekening gehouden met het moment van adverteren. Zo zijn weekenden, feestdagen of lokale activiteiten momenten waarop adverteren duurder zal zijn ten opzichte van andere dagen. Andere advertentievormen zijn voornamelijk interessant voor grotere organisaties omdat daar een groter budget voor nodig is, uiteraard staat daar wel een groot bereik tegenover.

Afspraak = Afspraak

Heel simpel. Geen verrassingen!

Betrokkenheid

We houden van snel schakelen, proactief handelen en een persoonlijke benadering.

Data-driven

Wij maken geen keuzes o.b.v. gevoel, alles gebeurt o.b.v. keiharde cijfers!

Kennis en ervaring

Met meer dan 5 jaar ervaring in huis zijn wij op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Snapchat adverteren in Nederland?

Snapchat is met dagelijks 2 miljoen gebruikers een groot social media platform in Nederland. Nederlanders openen gemiddeld bijna zo’n 20 keer per dag de app. Wil jij weten hoe je als Nederlands bedrijf gebruik kan maken van dit platform? Wij kunnen vrijblijvend een review van jouw Snap Ads account doen.