Conversie optimalisatie uitbesteden aan een bureau?
Het uitbesteden van een conversie optimalisatie traject is voor veel bedrijven en ondernemers de juiste keuze. Zelf is er vaak niet voldoende expertise of is er geen specialist in-house aanwezig en het is voor veel bedrijven een enorme omzetboost. Zodra je een conversie specialist inschakelt om te kijken of de conversie op de website of webshop verhoogt kan worden zal alle expertise die opgedaan is in andere trajecten daar direct in meegenomen worden wat veel voordelen kan bieden. Het uitbesteden van conversie optimalisatie wordt vrijwel altijd gedaan, door grotere als kleinere bedrijven.
Waarom conversie optimalisatie uitbesteden aan een specialist ?
De impact van conversie optimalisatie kan enorm zijn, zo kun je een enorme omzetgroei behalen zonder dat je per se meer verkeer nodig hebt. Een relatief kleine procentuele groei van het conversiepercentage kan leiden tot een enorme omzetstijging. Onderstaand een voorbeeld hiervan.

Wat kan LEQUAL bieden met conversie optimalisatie?
Onze conversie optimalisatie dienst bestaat uit het inzichtelijk maken van de customer journey van jouw klanten en om de conversie te maximaliseren. Hoe we dat kunnen doen?
Review door een specialist
In een expert review ontvang je een conversie optimalisatie rapport van één van onze specialisten op basis van zijn ervaringen.
Webinteractie
Middels verschillende conversie optimalisatie tools achterhalen we hoe bezoekers door een website navigeren en waar ze afhaken. Zo verkrijgen we direct inzichten in welke zaken we kunnen optimaliseren binnen jouw website.
Klantenquetes
Waarschijnlijk denk je dat veel mensen enquêtes zullen negeren, echter gebeurt het steeds vaker dat bezoekers hier toch de tijd voor nemen zolang je het maar eenvoudig houdt. Je kunt bijvoorbeeld bezoekers die afhaken een feedback moment serveren waarin ze uit kunnen leggen waarom ze bepaalde handelingen uitvoeren. Zo kun je in een korte periode zeer nuttige feedback van website bezoekers vergaren en daarop inspelen.